poniedziałek, 24 sierpnia 2009

Dzień Dobry. Wiatm. Kłaniam się. I co tam jeszcze chcecie.

Mówcie mi Malina.
A więc blog, blog blog... Został stworzony prze mnie ponieważ... A powodów jest wiele.
Pierwszy i najważniejszy. Polska jest w temacie mody w tyle. Tak bez owijania w bawełne. Czytałam, słyszałam o wielu blogach, bloggerach własnie z tej "dziedziny". Żaden z Polski. Trzeba to zmienić.
Następny. To poprostu to co mi w serduchu siedzi. ; > Od zawsze Interesowałam się modą. Od kiedy pamiętam. Zawsze. Czemu by sie tym nie podzielić?
Nie bede was zasypwać następnymi powodami bo po co? ;]
Jaki będzie ten blog? Niewiem. Poprostu. To się okaże. Szkoła, nauka, przyjaciele, jakakolwiek rozrywka. To pochłania czas. Zawsze może się zdarzyć że nie bede miała czasu tu pisac. Ale jestem pełna nadziei ;)

Do napisania. :) Mam nadzieje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz